Sabtu, 16 Ogos 2008

Selamat Hari Lahir ke-40

Tanggal 15 Ogos lalu usia saya sudah mencecah 40 tahun. Emm...ramai orang kata inilah era usia untuk masuk ke gerbang dunia baru...betul ke? Kata pepatah Inggeria, Live is begin at 40. Entahlah...Walau apapun perjuangan dan hidup mesti diteruskan. Mungkin inilah titik baru dalam hidup saya dan sesiapa sahaja untuk meneruskan sisa-sisa kehidupan dengan cara terbaik dan diredhai oleh Allah SWT. Saya amat mengharapkan hidup ini bahagia, sempurna, selesa dan apa-apa sahaja yang mulus-mulus. Saat ini juga saya tengah berdebar menanti detik kelahiran anak yang ke-5. Dah masuk lima...alhamdulillah...rezeki Allah...itu juga ialah amanah yang dipertanggungjawabkan dan diletakan atas pundak ini untuk dipikul sebaik mungkin. tatanglah umpama menatang minyak yang penuh. Kepada semua bekas pelajar dan pelajar saya yang sedang berjuang di medan ilmu...jangan putus asa...teruskan perjuangan itu...andalah mujahid dan mujahidah yang bakal menjadi peneraju masa depan. Teruskan usaha...Anda pasti boleh!

Tiada ulasan: